ერთგული მომხმარებელი ორგანიზაციის მამოძრავებელი ძალაა, მაგრამ წარმატებულმა ორგანიზაციამ ყოველთვის იცის, რომ მხოლოდ ადამიანთა ამ კონკრეტულ ჯგუფს ვერ დაეყრდნობა. ,,თქვენი მომსახურებით, სასიამოვნოდ მოჯადოვებულთა წრის’’ მუდმივი გაფართოება გარდაუვალია. ამისთვის ერთ-ერთი ყველაზე ხელსაყრელი და ეფექტური გზა კი სატელეფონო გაყიდვებია.
ტომ ჰოპკინსმა თანამედროვე გაყიდვების ისტორიაში საკუთარი სიტყვა 27 წლის ასაკში თქვა და მილიონერი გახდა. მისი დაკვირვებით თქვენ ყოველდღიურ ურთიერთობაში შეხვდებით 10 ტიპის მყიდველს. წარმატებული კი თქვენ საქმეში და ზოგადად გაყიდვების სფეროში მხოლოდ მაშინ იქნებით, თუ ყველა მათგანთან შესძლებთ ეფექტური კომუნიკაციის დამყარებას. როგორი ტიპის მყიდველი არსებობს და რა ფორმით იქნება მათთან ურთიერთობა ყველაზე წარმატებული? ამის შესახებ რამდენიმე რჩევა შეგვიძლია მოგცეთ.
ახალი საქმის წამოწყება ყოველთვის ბევრ სირთულესთანაა დაკავშირებული. განსაკუთრებით მაშინ თუ თქვენი პროდუქტი და მომსახურება ინოვაციური და განსხვავებულია. მოტივაცია რომ არ დაკარგოთ და მყარად გააგრძელოთ სვლა წარმატებისკენ გაეცანით დღეს საკმაოდ ცნობილი კომპანია ,,viber’’-ის წარმატების ისტორიას.