Marketing in action
კურსის მიზანია მარკეტინგის და გაყიდვების სფეროში უკვე არსებული კადრის გადამზადება და კვალიფიკაციის ამაღლება. თანამედროვე ცხოვრებაში ეს სფეროები მეტად დინამიური და განვითარებადი გახდა. შესაბამისად არსებულ კადრს მუდმივად სჭირდება ცოდნის გაღრმავება და ახალი გამოცდილების მიღება.
კურსის თემატიკა :
- მარკეტინგი და მისი იმპლიკაციები.
- ბრენდინგი და მისი იმპლიკაციები
- გლობალური ბაზარი და ქსელი
- ქსელური სტრატეგია და სტრუქტურები
- მომხმარებლის სეგმენტაცია და კომპლექსურობა
- ბრენდის ინტერნაციონალიზაცია
- კონკურენცია და სტრატეგიები
- ინოვაციური მართვა
- მომხმარებელი, მათი ეგო და მარკ. ინსტრუმენტები
- სავაჭრო ნიშნის სასურველი და აღქმული იდენტურობა
- ჰაი-ქუჩები ვებ სივრცეში
- ტენდენცია და მისი გაყიდვა
- მოდის ინდუსტრიის სისტემა
ტრენინგის ფორმატი: თეორიული სწავლება, პრაქტიკუმი, საპრეზენტაციო მასალები, ქეისები და დამატებით თეორიული მასალა, ტესტირება. KSA სტრუქტურაზე აგებული შემეცნებით- პრაქტიკული პროგრამის კურსი.
ხანგრძლივობა: კურსის საშუალო ხანგრძლივობა 12 საათია; ტრენინგის ხანგრძლივობა დამოკიდებულია დამკვეთი ორგანიზაციის მოთხოვნებზე.
ყოველ მსმენელს გადაეცემა ორენოვანი სერტიფიკატი, ჰენდაუთი და დამატებითი ინფორმაცია საჭირო ლიტერატურაზე.
IRC Language & Training Academy
ტელ.: 2 30 86 61; მობ. 577 64 34 98
მის.: ქ. თბილისი, დ. გამრეკელის ქ. #8
ელ. ფოსტა:irc@irc.com.ge
www.irc.com.ge
ტრენერი
ოთარ ქირია
Sabah Group Georgia-ს გენერალური მენეჯერი. თუმცა ის ფართო საზოგადოებისთვის რუსთავი 2-ის დილის ეთერიდან არის ცნობილი. ტელე-წამყვანობასთან ერთად ოთარ ქირიას აქვს კურსები, ტრენინგ ცენტრებსა და უნივერსიტეტებში. მისი თემატიკა ძირითადად მარკეტინგის სფეროს მოიცავს. ტრენერი მარკეტინგული დაგეგმვის კურსთან ერთად კითხულობს Fashion Marketing-ს კურსს. ის ასევე Georgia Fashion Week-ის მარკეტინგის დირექტორია.
მსგავსი
- IRC Language & Training Academy
- 2017.05.22
საჯარო გამოსვლები და დარწმუნების ხელოვნება
- IRC Language & Training Academy
- 2016.09.01
ToT for HSSE trainers
- IRC Language & Training Academy
- 2016.09.01
მოლაპარაკების ტაქტიკა და სტრატეგია
- IRC Language & Training Academy
- 2020.09.01